කැපාගේ පූරුවේ කරුමය පලිසන් දෙයි............

බුබුලු නගින බෙලි කටු කිව්වා බොල....ඇපෝ......බොලා අදුරනවද මේ ගැනිව........අම්බෝ බයේ බැ බොලව් මේ මගේ ඇගේ මයිල් කෙලින් වෙනවා බොල මේ කරුමේ දකින කොට....කැරකෙන දෙදරන දගර සුලන්...දන්නැත් උන් අහගනිල්ලා .......මේ තමා මාලින්ස්පයික් මැදුරේ ලොව සුපතල ඔපෙරා ගායිකාව බියන්කා කැස්ටෆියෝරෙ මැඩොම්......බොලා දන්නවනේ මේ ගැනිගෙන් මේ කැප්ටන් හැඩොක්ට තියන මල වදේ බොල........ඇපෝ..............මේ ගැනි සින්දු කියන කොට මම කනේ ඇගිලි ගහගෙන බන් ඉන්නේ.....ඇපෝ නිකන් තල් අත්තට බොරලු දානවා වගේ බොලව්...රීයා....සික් විතරක්.......මේ ගැනිට කවුරුවත් කැමති නැ බොල.....මගේ කරේමනේ මේ වසන්ගතේ එල්ලෙන්න දගලන්නේ.......නොදකින් විතරක්...

මම කොහේ ගියත් මේ මල හොල්මන මගේ පස්සම එනවා බොලව්............. මොන වෙලේ බැලුවත් ලල...ලා.ල......ල.ලා....ල.. ලා.... .ලා....... ගාගත්ත ගමන්මයි.....මෙ කැප්ටන් හැඩොක් කියන්නේ දෙකක් දාගෙන ආතල් එකේ ඉන්න බුවෙක් නේ බන්.....මේ ගැනු පරාන කර ගහගෙන නිකන් මම මටවත් හේ කරගන්න බැරි....පදින්න බැරි නැවක් බාර ගත්තා වගේ තියේ බොල.....අෆ්ෆා..මට බරියෝ ඊට කලින් මාව කපලා මූඩේ දාපියව් මෝරුන්ට කන්න......මේ ගැනි එක සැරයක් මාලයක් නැති කොර ගෙන ගිනි විච්චුම්බරයක් නැටුවා බොලාට මතක ඇතිනේ.... අපරාදේ නිකන් අර අහින්සක අහිකුන්ටිකයො ටික මාට්ටු කොරා අර පිස්සු තොම්සන් ඩබල.......අපේ ටින් ටින් කොලුවා වැඩර් නිසා හොයා ගත්තා කේස් එක....අන්තිමට කොහෙද යන ගිරවෙක් නේ බොලව් ඒක උස්සන් ගිහින් තියෙන්නේ....

බලපල්ලා මේ ගැනි දැම්මොත් දාන්නේ ගූ කේස් එකක්නේ බොල තුක් නොදකින් විතරක්...... .අෆෝ මම පූරුවේ කල කරුමයක් පලිසන් දෙනවද කොහෙද බොල.............බොලා කියපල්ලකො මේ ගැනිගෙන් බේරෙන්න ක්‍රොමයක් මට..........බොලාට අමා මහ නිවනින් සැනසීම ලැබෙනවා ...බොලව්......උදව් කොර එකාට මම ගානේ ලොකු විස්කි බෝතලයක් තැගි දෙනවා.....අප්මා පල්ල.....බුබුලු නගින බෙලි කටු........




අනේ........ අම්බේ කනට මී පැනි දානවා වගේ යකුනේ...........ඇපෝ....... බිබ්බ්ලිලි නගින බිලි කටු..........

Share/Bookmark

5 comments: